Bine ați venit pe blogul meu !

duminică, 19 aprilie 2015

Totul a început...

   Era o zi ploioasă. Aveam de gând să-mi petrec după-amiaza la bibliotecă, pădurea cu izvoare de înțelepciune, locul în care se citesc ne hrănim cu cărți.
  Și iată-mă, sunt acolo, în  multitudinea de cărți. Pășesc sfioasă printre ele și le ating cu vârful degetelor. Fiecare carte este un portal spre o lume inedită. De-abia așteptam să mă aventurez în tărâmul acela magic unde ura, invidia și înșelătoria sunt încă necunoscute. Fiecare cărticică șoptea ceva, un murmur neînțeles nouă,  muritorilor. Parcă mă chemau și mă așteptau de o viață întreagă. Spre care să mă îndrept, pe care s-o strâng în brațe?...
    Atunci, se aude un foșnet furios de pagini. Mă întorc brusc. Era o carte uitată pe o masuță, deschisă la o pagină oarecare. O iau în mână și citesc. Deodată, cuvintele au început să se miște, să danseze, apoi s-au desprins de pagini și au prins aripi. Le-am atins ușor, dar s-au speriat și s-au ascuns după niște rafturi.
  Da, era o carte magică. Pe asta aveam s-o aleg cu siguranță. Am închis-o. Vraja a dispărut, iar eu am murmurat, citind de pe copertă:                         "INKHEART"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu